    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Discovery SC - wymiękłem...
    Date: Tue, 11 Jul 2017 11:16:05 +0200

    W dniu 2017-07-10 o 15:45, Piotr Gałka pisze:

    > Działo się 15 lat temu.
    > Jest jedno miejsce w domu, gdzie może leżeć wydruk całej instrukcji na
    > podstawie której pisałem mu swój opis.
    > Poszukam - jak tam jest to będę wiedział, jak nie ma to nie będę wiedział.

    Poszukałem. Kołacze mi się po głowie, że jakieś 5 lat temu przeglądałem
    te papiery (bo przestały się mieścić) i pozbyłem się makulatury.

    Mam do nastrojenia dwa pianina, ale one czekają, bo trzeba je postawić
    obok siebie i muszą w tym pomieszczeniu trochę postać. Dopiero wtedy
    będę kombinował ze strojeniem. Tego gościa nie mam zamiaru ściągać, bo
    umawianie się z nim to ostatnio zawsze było kilka miesięcy i kilka
    nieudanych umówień (bywa w Gdańsku tylko przy okazji, robiłem z nim coś
    kiedyś jak miał 6 koncertów na głowie tego dnia - masakra - komórka
    dzwoni praktycznie bez przerwy).

    Pozostaje poszukiwanie tego programu Googlami. Żadna nazwa mi się nie
    kojarzy tylko wygląd, który mniej więcej opisałem.
    P.G.