eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje › Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.misc.elektronika,pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    Date: Thu, 2 May 2024 14:32:41 +0200

    W dniu 02-05-2024 o 14:24, Shrek pisze:
    > W dniu 02.05.2024 o 10:23, Janusz pisze:
    >
    > Drożeje bo może.
    >
    > Jak pisałem dekadę temu że przecież to nie będzie tak, że będziecie
    > sobie jeżdzić tanimi elektrykami za darmo na ładowarkach dotowanych
    > przez rzęd (za pieniądze rządu;)) tylko tak, że nie będziecie mieć
    > elektryka tylko jako "klasa srednia" będziecie dopłacać do drogich
    > elektryków dla bogatszych od siebie a za prąd będziecie płacić w chuj
    > drogo nie mając elektryka, to byłem szurem:P

    No jak do tej pory tak, a jak już sam napisałeś to trwa od 10 lat.

    Podobnie jak w przypadku każdego innego szur od 30 lat twierdzącego, że
    lpg zaraz podrożeje i będzie nieopłacalny.

    W sumie te szury akurat w tym roku mogą zacząć się chwalić że trafnie
    przewidzieli, bo lpg może przekroczyć 50% ceny benzyny z okazji sankcji
    na kacapów.
    Tyle że to nie znaczy, że od 30 lat mieli rację.

    Twoje pierdzielenia są podobne.

    Tzn. każdy dobrze wie, że nie ma nic za darmo i że będzie coraz drożej,
    ale nadal przy dobrze dobranym przypadku jest dużo taniej niż w
    przypadku ice, które również drożeje, może nawet bardziej.

    W sumie, im mniej bev na drogach, tym bardziej się opłacają, więc czym
    więcej gawiedzi będzie słuchać szurów Twojego pokroju, tym lepiej dla
    właścicieli bev.