  • Data: 2010-05-28 08:12:29
    Temat: Re: Dlaczego nie można zainstalować Flash?
    Od: Marek <b...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 27 May 2010 22:58:25 +0200, Peter May napisał(a):

    > Zrezygnuj z swfobject na rzecz osadzania flash-a bez JavaScriptu.

    Dawno temu zrezygnowałem z osadzania Flasha bez JS ponieważ aby to móc
    zrobić było konieczne stosowanie HTML niezgodnego z dokumentacją W3C.
    Bodajże o <embed> chodziło. Strony nie przechodziły walidatorów.

    Było też jakieś obejście tego lecz powstał inny problem - nie było można
    rozpocząć automatycznego pobierania plugina gdy był w zbyt niskiej wersji.
    Zdarzało się, że osadzony Flash ruszał lecz źle działał z tego powodu. Nie
    potrafiłem zaradzić temu lepiej niż to robi swfobject.

    Czy jest jakieś obejście tych dwóch kwestii obecnie?