  • Data: 2022-09-26 14:57:00
    Temat: Re: Długość kabla sieciowego
    Od: Szwambuł Trantiputl <t...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 26 Sep 2022 11:48:01 +0200
    doszła do mnie wiadomość <tgrsgh$h6e$1@gioia.aioe.org>
    od trybun <M...@j...cb> :

    >Po fachowemu(??) Tak, będzie firmowy, z uwagą że jest to firma "x".
    >Przy jednym z kompów padła karta wifi. 0bliczylem że taniej będzie mi
    >przestawić sieć na kabel niż kupować nową. Poza tym oczywiście na plus
    >to że taka sieć będzie bardziej stabilna, przynajmniej mam taką nadzieję.

    Spokojnie, to wszystko jest tak wyliczone, że od jednego do stu metrów
    (a nawet więcej)będziesz miał w praktyce bez spadków, oczywiście, przy
    rozsądnym kablu(jeśli go nie pozaginasz).
    Ja w domu przemigrowałem na ethernet, bo wifi to był nieustający bój w
    hucie, oczywiście wifi zostało dla przenośnych banerów reklamowych,
    potocznie zwanych smartfonami i tabletami z Androidem.
    --
    Pójdziesz Pleśniowy
    Legniesz Ciekliwy