  • Data: 2022-09-27 11:48:49
    Temat: Re: Długość kabla sieciowego
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.09.2022 o 14:57, Szwambuł Trantiputl pisze:
    > Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 26 Sep 2022 11:48:01 +0200
    > doszła do mnie wiadomość <tgrsgh$h6e$1@gioia.aioe.org>
    > od trybun <M...@j...cb> :

    > Spokojnie, to wszystko jest tak wyliczone, że od jednego do stu metrów
    > (a nawet więcej)będziesz miał w praktyce bez spadków, oczywiście, przy
    > rozsądnym kablu(jeśli go nie pozaginasz).
    > Ja w domu przemigrowałem na ethernet, bo wifi to był nieustający bój w
    > hucie, oczywiście wifi zostało dla przenośnych banerów reklamowych,
    > potocznie zwanych smartfonami i tabletami z Androidem.

    Akurat z tym powyginaniem kabla to możne być problem. Router będzie
    stał centralnie, a potrzebuję połączenia z z urządzeniami w  kilku
    innych pomieszczeniach, nie do każdego droga jest prosta jak drut..
    Przy tych kablach aż takie znaczenie ma ich położenie? Przecie to chyba
    tylko sploty zwykłych drucików w plastikowej osłonce? Co by miało się w
    tym zepsuć zagięciem?