  • Data: 2022-09-27 11:49:50
    Temat: Re: Długość kabla sieciowego
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.09.2022 o 16:09, Uncle Pete pisze:

    > Ma być, zwłaszcza jeżeli mieszkasz w bloku gdzie eter jest zasrany. U
    > mnie np. z pasma 2,4 GHz praktycznie w ogóle nie da się korzystać.
    > Jako bonus większa przepustowość.

    Nie, jest to dom wolnostojący w którym poza moja nie ma żadnych sieci
    wifi. Problem w tym że w pomieszczeniach najbardziej oddalonych od
    routera sygnał jest na poziomie że czasem nawet połączenie jest zrywane.
    No i sprawa najważniejsza, jako że mam tylko internet mobilny to każdy
    KB się liczy, a przez kabel są lepsze uzyski niż poprzez wifi nawet w
    pomieszczeniu gdzie jest router.