  • Data: 2023-01-31 21:41:43
    Temat: Re: Dobre kable - mały Jack.
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.01.2023 o 11:39, Krzysztof Gajdemski pisze:
    > Objawy są takie, że nie do końca zrzucałbym winę na kabel, chociaż tu
    > rozumiem, że problem pojawia się po odpięciu USB od pianina? Więc może
    > rzeczywiście to problem z ekranem.

    Może niejasno opisałem. Poblem znika po połączeniu mas.
    Przydzwięk pochodzi z kabla połączonego do analogowego wejścia pianina,
    kabel ok 2-3 m nie podłączony nigdzie. Czyli słabo ekranowany.
    Jest to wina ekranu, bo jak podłączę tam kabel 'marki' Ugreen
    to objawy są 10 razy gorsze. Dlatego widzę, że różnioca w ekranowaniu.
    Ten lepszy, to jakaś firma krzak, nie mogę nawet napisu odcyfrować.
    Dlatego szukam po prostu kabla nadajacego się do audio, zakończonego
    wtyczkami mały Jack. Przecież te kable, to przeważnie nawet oplotu nie
    mają, tylko ekran jest nakrecony na środkowa żyłę, ze plastik widać.
    Kabel USB odegrał tylko taką rolę, że masy połączył ;)

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl