  • Data: 2009-06-30 11:39:37
    Temat: Re: Dobre microswitche - kto robi?
    Od: John Smith <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > sprzedaja. Rowniez moj elektroniczny na rogu.
    > A kto je robi i jaki producent spelnia moje wymagania?

    Prawdopodobnie masz jeszcze jedno wymaganie.
    Co jakis' czas padaja; i moje przyciski, postanowi?em ustalic' przyczyne;.
    Po obejrzeniu elementów stykowych pod mikroskopem ustali?em, z.e przyczyna;
    jest dostaja;cy sie; kurz mie;dzy styki. Okazuje sie; na tyle twardy iz. rzez'bi
    powierzchnie; metali utrudniaja;c styk. Wystarczy jedna drobina.
    Potrzebujesz nie tyle solidnej firmy co gazoszczelnego przycisku, sa;
    takie z gumowa; membrana;. Wed?ug z.yczenia równiez. droz.sze.
    K.