  • Data: 2022-05-22 13:26:43
    Temat: Re: Dokładany dekoder DVB-T2
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 22 maja 2022 o 12:07:17 UTC+2 Mateusz Bogusz napisał(a):
> [...]
    Peppy" obiersłem z reklam na komputerze, dobrze, że długość odcinków identyczna co do
    sekundy).
    > Ja wiem że to nie będzie zastępstwo dla Ciebie, ale gdybyś chciał
    > dołożyć jako drugie źródło albo info dla innych, to dowolny android TV i
    > aplikacja SmartTube (z neta, w sklepie nie ma - z oczywistych powodów) i
    > nie trzeba nagrywać Peppy bo odtwarzasz kiedy chcesz, automatyczne
    > pomijanie reklam i innych wstawek, automatyczne łączenie odcinków tego
    > samego - także leci jeden za drugim - możliwość dostosowania kodeka
    > audio/wideo jeżeli masz taką potrzebę.

    Spoko, nada się.
    A tym bardziej jak (hmm, ale też "jeśli") DLNA wreszcie zacznie działać.
    A skąd to wziąć z netu? Sklep dwie znalazł, ale nie ściągałem.

    Aha, a może ktoś wie, czy androidowe "prześlij ekran" to jest DLNA?
    Jest tam też tajemnicza opcja "wyświetlacz bezprzewodowy"...