  • Data: 2022-05-22 14:05:19
    Temat: Re: Dokładany dekoder DVB-T2
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zamówiłem dongla.
    Całe 20zł ;>

    Na zdjęciach w euro nawet wersja lite nie ma wyjścia antenowego, oszczędzają jak
    mogą.
    Ciekawe, czy to RJ45 można by przylutować sobie na płytce, albo ew. kabel przez
    dziurkę.
    W donglu to pewnie do BGA tylko ;>
    A jak na tym cudzue można pointernetować?
    youtube (z reklamami?) jest?
    Czy jakaś pseudoprzeglądarka?

    Zasilanie z USB ma zalety.
    Mi w obecnym dekoderze padł zasilacz "wtyczkowy", wziąłem 5V od routerów, taki z
    uciętą wtyczką - kolega robił porządne zasilacze, wtedy routery działały.
    I było surplus źródeł 230V->5V - takich sobie.
    Tu przypasowało.
    I np. do cymbergaja - żadne wyrafino, po prostu zasilanie wentylatora 5V zamiast 3
    baterii. Ale pudełko na duże baterie, więc koszty mogły być.

    W każdym razie mam nadzieję, że 5V z HDMI+USB telewizora wystarczą, zwolni się jedno
    gniazdko w listwie.