  • Data: 2020-10-26 16:36:14
    Temat: Re: Domofony w blokach i wieżowcach
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 26 października 2020 15:40:29 UTC+1 użytkownik Piotr Gałka
    napisał:

    > Coś koło $25 u chińczyka (widziałem taką ofertę kilka lat temu) za
    > kopiarkę + 10 czystych kart nie osiągalne dla przeciętnego Kowalskiego?

    Ale czy to trzeba od razu tak inwestować?
    Chyba że składkowo - a jak potrzebujesz dorobić jeden breloczek, a w administracji
    kosztuje to złodziejskie 50zł, to w necie kupa ofert za 15zł Z DOJAZDEM do klienta!
    Oczywiście trzeba mieć coś do skopiowania, żeby nie było, że tu się jakieś włamy
    robi. Jak swój jedyny zgubiłeś to można pożyczyć od sąsiada.

    Bo wyhackowanie numeru może nie być takie łatwe - chyba że system jest do d4 - znam
    taki jeden od wewnątrz, gdzie zapamiętywane są tylko dwa najmniej znaczące bajty (z
    pięciu w ogóle) w numerze breloka.
    Dodatkowego smaczku dodaje to, że można zapamiętać np. 15 tysięcy breloków - i są
    takie osiedla, gdzie tyle jest zapamiętanych (a są i takie wielkie grodzone osiedla,
    że jest za dużo mieszkań, aby dało się wszystkie breloki zapamiętać w pamięci każdej
    centralki - i niestety możesz korzystać np. tylko z połowy furtek) - co, jak łatwo
    policzyć, daje szansę 25%, że drzwi otworzy ci dowolny breloczek świata...