  • Data: 2020-10-27 18:23:26
    Temat: Re: Domofony w blokach i wieżowcach
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 26/10/2020 12:16, Jacek R. wrote:
    > Raczej nikt poza ludźmi z branży lub majsterkowiczami z grupy nie
    > znajdzie zapału na takie akcje.
    > Dla przeciętnego Kowalskiego jest to nie osiągalne...

    Mam takie pudełczko. Ma dwa przyciski. Jeden R, drugi W. To tyle
    obsługi, potrafiłby to nawet poseł, wiec żul tym bardziej. Unique
    kopiuje z prędkoscią światła, co wykorzystuje w hotelach, gdzie nie mają
    pieniędzy na 2-gą kartę dla gościa.

    Co do mifare to trwa to troche dłużej[1] i też są stosowane pudełka, ale
    nie zanabyłem, bo droższe niż $5.

    [1] Coś tam trzeba rozkodować ale na szczęscie giganci security stosują
    zawsze ten sam klucz, domyślny, jak w Szwejku.