  • Data: 2020-10-28 14:28:35
    Temat: Re: Domofony w blokach i wieżowcach
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-10-28 o 10:20, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Piotr Gałka"  napisał w wiadomości grup
    t...

    > Piotrze, ale moze to uzasadnione.
    > Kwestia zasilania, komunikacji, odpornosci na awarie itp - jak "stacja
    > domowa" nie jest aktywowana, to nie dziala.
    > Aktywuje sie z panelu bramy.

    Jak nacisnę przycisk, żeby otworzyć drzwi to nie widzę logicznego
    powodu, aby nie działał.
    No jak ktoś się boi że styk może być zwarty i rygiel będzie na stałe
    dostawał prąd to może zrobić, że po naciśnięciu max 10s działa.
    Ewentualnie, że trzeba nie tylko nacisnąć, ale też podnieść słuchawkę,
    ale to już jest komplikacja jak się jednocześnie rozmawia z kurierem
    przez telefon.
    P.G.