  • Data: 2020-10-28 11:55:28
    Temat: Re: Domofony w blokach i wieżowcach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 27-10-2020 o 18:05, Piotr Gałka pisze:

    >To jest logiczne następstwo działania domofonowych systemów
    >sieciowych, które mogą obsługiwać kilka przejść. Jest na przykład
    >osiedle z kilkoma furtkami na teren i z dwoma wejściami na każdą
    >klatkę w każdym bloku. System nie wie, które przejście chcesz
    >otworzyć po naciśnięciu przycisku na unifonie. Dopiero po otrzymaniu
    >wywołania od danego wejścia i podjęciu rozmowy, wiadomo jakie
    >przejście ma się otworzyć po naciśnięciu guzika otwarcia na unifonie.

    Niby logiczne, ale z reguly tak nie ma i brama jest jedna, a domofon
    taki sam.
    System dobry na strzezone osiedle z kilkoma furtkami, a wstawiaja do
    klatki z jedna bramą :-)

    Z drugiej strony, moglby otwierac wszystkie furtki, niby gdzies tam
    moze czekac przestepca na okazje, ale pewnie sobie inny sposob
    znajdzie...

    J.