  • Data: 2020-10-15 18:49:10
    Temat: Re: Drganie liter na ektanie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5f88670b$0$618$6...@n...neostrada.pl

    > http://www.eneuel.w.duna.pl/error/sieczka.png <-- powinno być tutaj

    Już jest! Tu nic złego nie zdarzyło się!

    > Aby było jasne -- niczego (poza czasem) nie tracę. :)
    > Tylko tak brzydko wygląda. :)
    Tam nic nie zginęło -- poza tym, co padło podczas kompresowania.
    Znienacka ujrzałem okienko z napisem ,,??? success'' ;) i laptop zgasł! ;)
    To już kolejny raz podczas podejścia do kompresowania tego samego...
    Poprzedni pad był fatalny w skutkach -- ale (jak już raz napisałem) to ważne dane.
    Wcześniejszy pad nie wniósł niczego ciekawego... ;) Pojęcia nie mam,
    dlaczego tak jest, ale kompresowanie nie mogło dać niczego złego poza
    wzrostem temperatury -- a ta była stale kontrolowana i niezbyt wysoka!
    (choć F-S zwolnił niemiłosiernie tak, że musiałem to i owo zatrzymać...)

    > -=-

    > Słowo 'coma' w sigu to znak, że pisałem i słałem z F-S.

    Niby śmiertelna śpiączka, ale u mnie takie słowo
    powstało jako efekt pisania liter przypadkowych...
    Równie dobrze to kometa lub przecinek. ;)

    > Cholernie mi zimno, mam suchy kaszel a pulskoksymetr znów popsuł
    > się -- pokazywał poniżej 90% saturacyi. ;) Kilkanaście głębszych
    > oddechów naprawiło pulskoksymetr tak, że dobił do 98% -- 14pp...
    > łyknąłem Formoterol, jest nieźle... ;) [ale boli moja głowa]

    Pocę się, mam mroczki, widzę ciemność, ;) ale poza tym OK. ;)

    Tak kończy się krasztest ;) wykonany przeze mnie przed paroma dniami.
    Podobny wykonany w Wieńcu przed ~2 laty dał efekt niemal niewidoczny...

    --