  • Data: 2020-08-17 09:17:33
    Temat: Re: Duża obrabiarka CNC
    Od: WM <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-08-17 o 02:39, Konrad Anikiel pisze:

    > Właśnie dałeś przykład. Ty bredzisz o tarciowym spawaniu żeber do blachy. Kiedy ja
    pytam w jaki sposób byś to chciał zrobić, to Ty mnie określasz jako macho i coś tam
    jeszcze. Burza czego?

    Brainstorming, czyli burza mózgów.
    https://www.praca.pl/poradniki/rynek-pracy/burza-moz
    gow-definicja,zasady,etapy_pr-2271.html

    https://porady.pracuj.pl/zycie-zawodowe/7-zasad-prow
    adzenia-burzy-mozgow/

    U Ciebie to burza hormonów, która ogłupia i wywołuje agresywne słownictwo.
    Ostatnio to często spotykane, bo przykład idzie z góry.

    Mam kilka pomysłów na zgrzewanie tarciowe żeber, ale po takiej zachęcie
    z Twojej strony nie widzę odpowiedniego klimatu by się nimi podzielić.

    WM