  • 21. Data: 2020-01-27 18:28:16
    Temat: Re: Duże kombi na 5 osób
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 27.01.2020 o 15:56, Maciek pisze:

    > Ma być duży, a Zafira jest mała i ciasna.

    No niech mnie... 2 + 2 + 2 psy owczarskie nie-niemieckie
    i jeden bokserski na dokładkę - wespół w zespół ongiś
    się wojażerowały Zafirką, a Ty mi mówisz, że onaż psi
    Tobie taka mala? Onaż duża, proszę pana, onaż krowa!

  • 22. Data: 2020-01-27 18:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik sirapacz n...@s...pl ...

    > Nikt u mnie nie narzekał na kanapę - wręcz przeciwnie. Natomiast
    > jest tak szeroko że wchodzą 3 foteliki dziecięce obok siebie a od
    > obu krawędzi kanapy do drzwi jest jeszcze ciut miejsca. Na tyle
    > dużo, że jadąc na wakacje pomiędzy fotelikiem a drzwiami mogę
    > położyć malutki plecaczek z zabawkami czy jakieś koce. Generalnie po
    > jakichś 5 latach myślę, że max byłby fajniejszy bo duży bagażnik
    > bardzo rozleniwia i rozpuszcza:)

    No ale znajdz maxa... Mało ich.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.

  • 23. Data: 2020-01-27 18:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek k...@a...com ...

    > Tyle, że Doblo ma tylną kanapę z prawie pionowo postawionym oparciem
    > i dosyć twardą. Do Włoch na narty jednak udało się dojechać bez
    > odcisków ;-) Jacek

    W multipli kazde z siedzen z tyłu masz regulowane... ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Demokracja prowadzi do dyktatury"

  • 24. Data: 2020-01-27 19:26:19
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 27.01.2020 o 09:51, Maciek pisze:

    > Czołem,

    Może Ford Tourneo Connect II długi, chociaż budżet trochę przyciasny...

    Pozdr,

    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 25. Data: 2020-01-27 19:51:42
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > No ale znajdz maxa... Mało ich.

    o malo co nie kupiłem, ale na szczęście trafiłem tego co mam. Za
    znacznie mniejsze pieniądze i w znacznie lepszym stanie (jedynie rok
    różnicy na minus).

    Generalnie posucha jest z tymi Doblo.

  • 26. Data: 2020-01-27 20:43:07
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Zafira B jest na płycie Astry H czyli kompakt a do tego wąska, jeśli S-Max nie
    podszedł to Caddy Life tylko budżet za krótki.

  • 27. Data: 2020-01-27 22:53:33
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 27 Jan 2020 18:28:16 +0100, collie napisał(a):

    > No niech mnie... 2 + 2 + 2 psy owczarskie nie-niemieckie
    > i jeden bokserski na dokładkę - wespół w zespół ongiś
    > się wojażerowały Zafirką, a Ty mi mówisz, że onaż psi
    > Tobie taka mala? Onaż duża, proszę pana, onaż krowa!

    Ale jak jedzie 2+3+pies, to nie ma gdzie wsadzić bagażu. Trójka dzieci z
    tyłu gniecie się. O jakości fotela kierowcy nie będę pisał - po godzinie
    bolały mnie plecy.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 28. Data: 2020-01-27 22:56:49
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 27 Jan 2020 07:55:01 -0800 (PST), s...@g...com napisał(a):

    > Nie stac cie. Dobrze kombinowales z odysejem. Do kombiaka ci sie to wszystko nie
    zmiesci.
    > Albo zmien psa na mniejszego albo pogodz sie z tym ze nie wszystko zabierzesz.

    No niestety na Odyseja ten założony budżet jest za krótki. Zostają
    Voyagery, ale ciężko znaleźć egzemplarz bez wypadkowej przeszłości.

    Zreztą nawet jakbym dorzucił dychę, to Insignia nie spełnia oczekiwań.

    > Multipli ci nie sugeruje bo tez wybrzydzisz. Tak samo dacia.

    Multipla jest mała, a Dacia Logdy wąska jak nie powiem co.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 29. Data: 2020-01-27 23:08:13
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    W dniu 2020-01-27 o 09:51, Maciek pisze:

    > Czołem,
    >
    > Znacie jakieś kombi z bardzo dużym bagażnikiem (będzie jeździć owczarek
    > niemiecki) i normalną, 3-osobową kanapą z tyłu? Ford S-Max nie daje rady
    > (kufer za krótki, przy psie zostaje zero miejsca na bagaż),

    A Ford Galaxy? Wlasciwie to jest SMAX w wersji kombi. Troche dluzszy,
    wiekszy bagaznik i prosty dach wiec w drugim rzedzie wicej miejsca nad
    glowa.
    Co rozumiesz przez 3-osobowa kanape z tylu? SMAX/Galaxy ma 3 oddzielne
    fotele. Kazdy z niezalezna regulacja oparcia i przesuwany przod-tyl wiec
    mozna np. fotel najnizszego pasazera przesunac do przodu by zrobic
    troche dluzszy bagaznik a wszyscy nadal podrozowali komfortowo.
    No ale to juz prawie vany (przynajmniej jak na Europe).
    Z ok. 10 letnich kombi podobne rozwiazanie z niezaleznymi siedzeniami
    ma Peugeot 308 T7 SW. Mimo, ze to compakt to jadac w 3 dorosle osoby z
    tylu bylo wygodniej niz w segmencie D z kanapa.
    Z vanowatych jeszcze Citroen C4 Picasso (ewentualnie wersja Grand).

    > Insignia Tourer
    > z kolei ma z tyłu 2,5 miejsca zamiast 3.

    Chyba wszystkie ze "standardowa" kanapa sa robione z tylu jako 2 osobowe
    + 1 wezsze miejsce w srodku do sporadycznego uzytku. Dlatego jak chcesz
    wozic z tylu 3 osoby to rozwazylbym auto z 3 niezaleznymi siedzeniami.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 30. Data: 2020-01-27 23:16:42
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    W dniu 2020-01-27 o 14:18, collie pisze:

    > Zafira B.

    Duzy tunel. Waskie siedznie na srodku. Jakbym mial to bym uzywal i nie
    narzekal;) Nawet w teorii byla fajna ale gdy bylem na kupnie czegos
    podobnego (z tylu 2 foteliki i osoba odorosla) to Zafira odpadla po
    ogledzinach.

    Pozdrawiam,
    Marcin