-
Data: 2022-01-18 11:33:52
Temat: Re: Dwa przeglądy na rok
Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 18.01.2022 o 10:19, K pisze:
> On 17/01/2022 18:03, Myjk wrote:
>> Mon, 17 Jan 2022 09:21:27 +0000, K
>>
>>> Znowu kurwa proba wynalezienia kola na nowo. Takie rzeczy jak brak DPF-a
>>> powinien wylapywac diagnosta na badaniu, ktore sie odbywa raz na rok.
>>> Tak sie to odbywa w kazdym cywilizowanym europejskim panstwie. To co sie
>>> powinno uszczelnic to mozliwosc wziecia lapowki przez diagnoste,
>>> najelepiej ogranizujac jakies prowokacje, anie organizujac przeglad dwa
>>> razy do roku. To tylko nakreci korupcje w stacjach diagonostycznych.
>>
>> Są widać tacy frustraci, którzy raz na rok, przed przeglądem, są w stanie
>> zamontować DPF, a potem go zdemontować, bo im się widać "opłaca".
>>
>
> Ale po co mialby to robic? Wycina sie zepsuty na amen DPF, a nie
> sprawny, ktory mozna wyczyscic/wyplukac. Poza tym trzeba to
> wyprogramowac z komputera w wiekszosci o ile nie we wszystkich autach.
> Caly proces wycinania wynika z biedy, a przeciez proces ponownego
> montazu i zaprogramowania kosztuje.
Może wycięty DPF daje więcej kucy, nie wiem. I ktoś wycina i potem co
roku u znajomego diagnosty przegląd przechodzi, co daje właśnie efekt
corocznego wycinania, a czemu nie da się zapobiec nawet organizując
prowokacje i co raczej nie jest potrzebne biorąc pod uwagę nikłą skalę
tego problemu i to, że samochód można skierować na badanie w dowolnym
momencie tylko musi być ku temu jakaś przesłanka a nie, że obibioki
kierują a nie odpowiadają za to.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.01.22 12:01 K
- 18.01.22 13:21 J.F
- 18.01.22 13:38 K
- 18.01.22 14:10 J.F
- 18.01.22 14:23 Cavallino
- 18.01.22 14:53 J.F
- 18.01.22 15:37 K
- 18.01.22 15:55 J.F
- 18.01.22 16:05 TomN
- 18.01.22 18:05 K
- 18.01.22 18:29 ii
- 18.01.22 18:57 K
- 18.01.22 19:54 Myjk
- 18.01.22 22:15 Shrek
- 18.01.22 23:22 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=