  • Data: 2021-08-16 10:24:43
    Temat: Re: Dziura w suwmiarce
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-08-16, Konrad Anikiel <a...@g...com> wrote:
> [...]
    wymyślili. To wiertło ma na końcu wlutowaną płytkę ze spieku, na oko taką jak w
    tanich wiertłach do betonu. Tyle że z ostrymi krawędziami. Da się zrobić taką płytkę
    z węglika tytanu, zamiast tradycyjnego węglika wolframu?

    > Próbuję znaleźć jakiś sens w nazwie "węglowo-tytanowych" wierteł, ale
    > najwyraźniej z dupy to wzięli.

    Zgaduję, ktoś sobie wykoncypował, że jakby nazwać uniwersalne lub
    wielozadaniowe/wielomateriałowe to kojarzyłoby się z tandetą, bo
    obiegowo jak ma być dobre do wszystkiego to nie jest dobre do niczego.

    --
    Marcin