eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleETZ 150 porada od mechanika dla laika › Re: ETZ 150 porada od mechanika dla laika
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
    rb.com!peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwind
    s-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!un
    t-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POS
    TED!not-for-mail
    From: "Arbiter" <n...@h...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    References: <d08eb64c3b1e39cc39435a724716f4af$1@grupy.scigacz.pl>
    <539cb0ec$0$2146$65785112@news.neostrada.pl>
    <u...@4...com>
    <539df2a1$0$2154$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@4...com>
    Subject: Re: ETZ 150 porada od mechanika dla laika
    Date: Sun, 15 Jun 2014 22:33:52 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Lines: 36
    Message-ID: <539e031e$0$2232$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-73-248-44.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1402864414 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2232 89.73.248.44:3573
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2717
    X-Received-Body-CRC: 3000705248
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:665671
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Jacot" <jacot@bez_riders.pl> napisał w wiadomości
    news:cbtrp95r642n34e63akqrooklmp4v6b9jj@4ax.com...

    > JakbyCito... Znam Etki z roboczej praktyki a nie z poniemieckich
    > wykopalisk. On moze spalic i 5, ale to zalezy od obciazenia, tak juz
    > jest z tymi malymi silnikami. Nie mowiac o stanie i regulacji.


    A no własnie, a silniczek ma zachęcający do przyspieszenia, bo drze
    przyjemnie i nawet we 2 osoby ztcp pamiętam ze na dwójce przy przyspieszaniu
    potrafiłą podnieść przednie koło. Ale spalania 3,0 to tam nie było, 3,0 to
    mi palił ogar 205.


    > Moze i to. To juz bez mala weteran. Ale tez sam fakt, ze malo ktore
    > chinsko-japonskie padlo malego litrazu przetrwa tyle lat, ile Etki
    > jezdza od zaprzestania produkcji;) Nie wiadomo czemu one tak szybko

    Jakby w kółko w nich wymieniać tyle części co w etz to przetrwa. Ja bardzo
    miło wspominam etz, natomiast pod względem silnika to nie jest trwały
    sprzęt. 20 tyś i juz wymiana tłoka, szlif. Jak to dwusów

    > Wiec jesli sie trafi w dobrym stanie i komus nie przeszkadza, ze nie
    > jest to motor z obrazkow w kolorowych gazetkach "motocyklowych" to bym
    > nie odradzal.

    10 lat temu też bym nie odradzał. Ale teraz - etki na alegro to ulepy. A jak
    stan dobry to 5 tys. Za 3 tyś można kupić motocykl z lepszym
    przyspieszeniem, niezawodny, lepiej wyglądający. Więc po co kupować etkę.
    Podobnie zresztą simki, ceny mają bajońskie. Ludzie którzy w tamtych latach
    mieli do czynienia z tymi sprzetami, teraz są dorośli, mają kasę i dzieci i
    chcą wrócić do wspomnień. Myślę ze stąd się biorą takie ceny simków i etz bo
    racjonalnie się tego nie da wytłumaczyc


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: