    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Ekran blaszany
    Date: Wed, 15 Jun 2022 13:32:02 +0200

    Pan JDX napisał:

    > Cały czas daje się kupić. Wojak czy jakaś inna wojskowo brzmiąca nazwa.
    > W każdym razie coś z najniższej półki. IMO picie tego to słaby pomysł. :-D

    To wyjaśnia sprawę mojego niewidzenia. Co innego mnie tu zastanwia.
    Opłaca się utrzymywać infrastrukturę produkcyjną dla jakiegoś wojaka?
    Rozumiem, że to dla taniości, ale czy niszowy wyrób nadal jest tani?
    Przejście od puszek stalowyh do aluminiowych argumentowano tym, że te
    nowe wprawdzie są droższe, ale łatwo zorganizować logistykę dla niemal
    stuprocentowego recyklingu metalu. Niewielka domieszka nieodróżnialnych
    puszek stalowych może wiele w tym sprytnym planie namieszać.

    Jarek

    --
    Ślimak! Wystaw rogi, dam ci sera z nogi
    Sera, wojskowego, na pierogi dobrego