  • Data: 2022-06-16 05:36:11
    Temat: Re: Ekran blaszany
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 15 czerwca 2022 o 07:40:05 UTC-5 Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Naprawdę. Próbowałem tuż po premierze filmu. Z puszką po piwie Heineken
    > 0,33l, jedynym dostępnym wtedy w PRL (w cenie lokalnego piwa razy 20).
    > Jak na dzisiejsze standardy, było to niemal pancerne opakowanie.

    Tez jestem stary i pamietam stalowe puszki do piwa i nie potwierdzam.
    Moze masz na mysli nie te co dzisiaj znamy tylko te podobne do puszek z oliwa dzis.

    Te zwykle byly miekkie.
    Moze ci sie pomylilo z rozrywaniem bo te stalowe to i owszem, rozerwac/przedrzec na
    pol bylo duzo trudniej niz te dzisiejsze.