  • Data: 2022-06-16 23:17:11
    Temat: Re: Ekran blaszany
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 16 czerwca 2022 o 01:34:30 UTC-5 Mateusz Viste napisał(a):

    > Nigdy nie byłem użytkownikiem puszek, więc się nie wypowiem. Niemniej,
    > komentarze pod tym klipem zdają się potwierdzać Jarkową relację:
    >
    > https://youtu.be/JsMqZ9uX4Sc

    Slabiszczaki te amerykany.
    Przeciez zwykla puszke po zupie wojskowej mozna (bylo kiedys i dzis) tak zgniesc a
    one zazwyczaj sporo solidniejsze sa. I maja uzebrowanie.

    Cos mi sie wydaje ze towarzystwo koloruje mlodosc...

    Mam w garazu (Chyba) litrowe puszki po groszku z czasow prl. jakbym sie uparl to tez
    tak zgniote.

    Naprawde sadzicie ze te piwne puszki to takie sztywne byly? Naprawde?