  • Data: 2020-06-09 23:14:00
    Temat: Re: Embedded HTTP Server
    Od: Maciej Sobczak <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Zaczynasz emulować model event-based.

    Nie emulować, tylko sztucznie te zagadnienia rozdzielasz.
    Przecież biblioteka oparta w całości o callbacki jest eventowa niemal z założenia. To
    Ty usiłujesz jej przypisać jakieś inne cechy.

    Ciebie zależy, czy będziesz miał te powody.

    > Nie. Jeśli mam event-based to nie mam powodów aby z powodu bibloteki
    > robić coś ekstra.

    Ciągle nie pokazałeś, dlaczego miałbyś robić coś ekstra.
    I dlaczego to akurat miałoby być z powodu tej biblioteki.

    Powtórzę: przykłady 1-5 *nie mają* muteksów. A jakie piękne GUI mają.

    > Na przykład tam gdzie masz do czynienia z RT.

    No i? Jest cała szkoła modelowania systemów RT z obiektami chronionymi (patrz np. Ada
    i związane z nią papiery akademickie), gdzie muteksy w niczym nie przeszkadzają. Jaki
    masz problem z tymi muteksami?

    > Powiedzmy... piszesz soft do drukarki 3D sterujący wprost mechaniką.

    Łał. Myślałem, że drukarki 3D to był szpan dwa lata temu. :-p
    Teraz młodzież steruje dronami.

    > Wystawiasz w nim serwer www do sterowania.

    Masz na myśli, że serwer www lata na RaspberryPi, który jest ukryty w obudowie
    drukarki (no bo jeszcze USB, ekranik, update'y z pendrive'a, i inne tego typu
    oczywistości, bez których nikt by tej drukarki nie dotknął) a sterowanie leci z
    mikrokontrolera?
    Czy może masz na myśli to, że jakiś masochista uparł się, że serwer www z
    niesterowalnym stosem TCP musi koniecznie być na jedynym mikrokontrolerze?

    No to niech będzie ta wersja od masochisty.

    > Mutexy są mało sensowne

    Ale dalej nie pokazałeś, po co te muteksy. Masz jakieś fiksacje. :-)

    > Prawie kazdy widział wątek. Promil wie jak działa pod maską.
    [...]
    > Fakt, w http cięzko takie zagadnienia znaleźć ...

    O, to, to. Fajnie, że dostrzegasz bezcelowość swojego trollowania. :-)