  • Data: 2020-08-06 19:04:27
    Temat: Re: Europejski system energetyczny
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 6 Aug 2020 18:48:41 +0200, J.F. napisał(a):

    > Moment moment - ale co chciales pokazac ?
    > Ze nie potrzeba zawodowej energetyki cieplnej, bo jak sie
    > ludzie/prosumenci połączą w zbilansowane klastry, to im obcy prad z
    > paliw kopalnych niepotrzebny ?
    >
    > Chyba taka byla teza ...

    No wiesz, pytać się co poeta miał na myśli? :) Ja przedstawiam fakty i
    trendy i wyciągam wnioski. Kto chce, może wyciągnąć inne, ale niech
    uzasadni.
    W jednym zdaniu zawarłeś kilka błędów. Primo, że obecność zawodowej
    energetyki cieplnej stoi w kontrze do obecności klastrów. Secundo, że
    zawodowa energetyka cieplna się opiera o spalanie paliw kopalnych.
    Tertio, że zbilansowane (i samowystarczalne, bo to inna cecha) klastry
    to jedyna forma klastrów. Trudno żebym chciał pokazywać tak
    nieprawdziwe tezy.
    Przeczytaj co piszę, wyciągnij wnioski i przedstaw z uzasadnieniem bo
    jak na razie to się dopytujesz co chcę powiedzieć :) I pisz po polsku,
    bo znów cię oleję.
    --
    Jacek
    I hate haters.