eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipFatalna jakość obsługi klienta w Netii › Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartne
    rs.pl!not-for-mail
    From: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
    Date: Fri, 16 Oct 2009 08:31:30 +0200
    Organization: GTS Energis
    Lines: 24
    Message-ID: <8...@4...com>
    References: <hb07d7$qpp$1@news.task.gda.pl> <hb87ag$3rb$2@nemesis.news.neostrada.pl>
    <p...@E...pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.153.152.74
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1255674696 61368 217.153.152.74 (16 Oct 2009 06:31:36
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 16 Oct 2009 06:31:36 GMT
    X-Newsreader: Forte Agent 5.00/32.1171
    X-Antivirus: avast! (VPS 091015-0, 2009-10-15), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:90419
    [ ukryj nagłówki ]

    On Thu, 15 Oct 2009 23:01:15 +0000 (UTC), Smok Eustachy
    <S...@E...pl> wrote:

    >Dnia Fri, 16 Oct 2009 00:10:41 +0200, grzesiek napisał(a):
    >/.../
    >> - sprawdzenie parametrów linii trwa w netii dwa tygodnie z okładem (dla
    >> porównania w TP około minuty);
    >
    >Swojej netianej czy w TP?

    Niezależnie. Ja akurat miałem jedną taką sprawę w rodzinie. Siostra
    podpisała umowę z Netią na linii TP bo TP twierdziła że na jej linii
    netu nie może być a Netia twierdziła że może. Umowa podpisana, modem
    przyjechał. Po czym okazało się że nie działa bo linia nie ma
    odpowiednich parametórw. Po czym nastapiło 4 miesiące spychania sie
    nawzajem Netii i TP o to kto ma to naprawić. Zawsze w kontakcie z
    jedną firmą winna była ta długa. Jedyne co działało regularnie i
    dobrze to żądania zapłaty faktur za coś co nigdy nie zadziałało.
    Skończyło się na Rzeczniku Praw Konsumentów, UKE i wniesieniem sprawy
    do sądu. Pozew został wycofany po ugodzie z Netią która uruchomiła
    wreszcie usługę a jako rekomprensatę siostra dostała 24 miesiące netu
    gratis w ich nawyższej ofercie.

    Zdrówko

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: