  • Data: 2021-05-07 19:45:09
    Temat: Re: Filtrowanie spamu na tel stacjonarnym
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Olek napisał:

    > Dwadzieścia lat temu całe osiedle było rozryte pod budowę kanalizacji,
    > z odtwarzaniem pasa drogowego od płota do płota (z funduszy UE więc im
    > więcej się przewali kasy, tym bardziej urzędnicy mogą się puszyć do
    > zasług - premie, nagrody, wywiady, telewizja...).
    > ówczesna TP S.A. mogła za pół darmo położyć kanalizację. Ale nie,
    > przecież chodzi właśnie o to, żeby zaksięgować jak najwięcej, aby potem
    > było czym machać przed regulatorem, "że koszty wysokie" i za światłowód
    > do domków, to trzeba doliczać dodatkowe 18 zł/miesiąc.

    U mnie trzydzieści lat temu tepsa zrobiła kanalizację na każdej ulicy,
    po czym nastawiała słupów i ze studzienek końcowych rozprowadziła całą
    sieć napowietrznie. Do dzisian nie wiem jaki był w tym zamysł.

    > Za to w rejonie Myślenić - w górzystym, wiejskim terenie - sieć
    > światłowodową firma lokalna powiesiła i jakimś cudem opłata za
    > podprowadzenie "do zabudowy jednorodzinnej" nie jest konieczna.
    > I ch.j, niech robią to 5G.

    Ale trzeba też przyznać, że w tychże okolicach Myślenic mieszka wybitny
    specjalista od produkcji plastikowych rur do kanalizacji. Ostatnio głosno
    się o nim zrobiło.

    --
    Jarek