  • Data: 2021-05-10 16:13:10
    Temat: Re: Filtrowanie spamu na tel stacjonarnym
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 7 May 2021 19:45:09 +0200, Jarosław Sokołowski wrote:

    > U mnie trzydzieści lat temu tepsa zrobiła kanalizację na każdej ulicy,
    > po czym nastawiała słupów i ze studzienek końcowych rozprowadziła całą
    > sieć napowietrznie. Do dzisian nie wiem jaki był w tym zamysł.

    We Wroclawiu na osiedlu Biskupin ze 25 lat temu zadebiutowala "siec
    multimedialna", swiatlowodowa. Otworzyli z hukiem, cos mi chodzi po
    glowie, ze nawet dwa razy, bo rzad sie zmienil.

    A tak rok pozniej zlosliwie zadzwonilem do nich z pytaniem jak sie do
    tej sieci podlaczyc.
    Odsylano mnie chyba przez kilkanascie numerow, zanim trafilem na
    osobe, ktora byla na urlopie.

    Ale lata minely - podejrzewam, ze siec sie przydala - na TV kablowa
    glownie.

    A czy w kolejnych latach puszczono po niej internet ... moze ktos wie

    J.