  • 241. Data: 2009-07-02 11:11:03
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat...
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    RadoslawF pisze:
    u przedpiscy ?

    > A to przepraszam, on faktycznie chyba myśli "jestem tu na
    > innych prawach."

    reguly lansu sie tu nie zmienily od lat:

    http://www.siłasłów.pl/index2.php?id=22

    KJ socjolog lansu

  • 242. Data: 2009-07-02 11:25:22
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Arni <a...@N...spam> wrote:

    >PEES: cały czas jestes w worze mimo ze Ci sie wydaje inaczej.

    No i po co to zmieniac bylo? Znaczy wyciagac mie szambo przed oczy?;)
    Zbigi, Ty i jeszcze pewnie ktos zacny uzna za konieczne i
    nieodzowne...

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 243. Data: 2009-07-02 11:48:12
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Jacot pisze:

    > No i po co to zmieniac bylo? Znaczy wyciagac mie szambo przed oczy?;)
    > Zbigi, Ty i jeszcze pewnie ktos zacny uzna za konieczne i
    > nieodzowne...

    najmocniej przepraszam, to nie ja wyciagnalem go z wora, przeczytalem
    cytat (co zdaje sie kiedys przewidział) a jego pycha popchneła mnie do
    tego niecnego czynu. Wiecej to sie nie powtórzy

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 244. Data: 2009-07-02 13:40:56
    Od: Andrzej Luczak <a...@s...akcent.pl>

    szerszen pisze:

    > ale co to ma za znaczenie, nie zatrzymal sie na wezwanie, jakby to
    > zrobil, zylby do dzis
    Pisałem, byś się doedukował w tym temacie, polecam regulamin, opisujący
    bardzo precyzyjnie zasady użycia broni. Zignorowanie wezwania do
    zatrzymania nie zezwala na użycie broni, jak to zechciałeś napisać. Aby
    mówić o sforsowaniu blokady trzeba taką blokadę zrobić, by nie było
    niejednoznaczności. Jeśli policja ma zawiadomionie o uciekających
    przestępcach na motocyklu to postawienie w poprzek drogi radiowozu
    stanowi blokadę dla samochodu ale nie motocykla. W Chodlu zaparkowany z
    boku radiowóz został nazwany blokadą, itd

    --
    AL F650 & LC4

  • 245. Data: 2009-07-02 14:17:08
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "WIADRO" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
    > przed nikim nie błyskam, ale masz rację, pomyliłem się, przyjmij moje
    > przeprosiny :)

    Nie no, nie spodziewałem się. Tak mnie zawstydziłeś jak kiedyś Mika:-) Mnie
    naprawdę nie trzeba przepraszać...

    --
    Grzybol

  • 246. Data: 2009-07-02 14:23:14
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Arni" <a...@N...spam> napisał w wiadomości
    > Ty tu nie masz zadnych praw. Tlumaczyles sie ze to taka gra byla, zeby sie
    > dostosowac do innych na grupie.

    Drogi Arni. Cieszę się niezmiernie, że pomimo iż siedzę w Twoim worze, to
    jednak do mnie piszesz. Wiem, rozumiem, tęsknota:-) Tylko nie pisz, że mnie
    kochasz...

    > Ale nieprawda, jestes zwyklym debilem i tego sie udawac nie da.

    Rozszyfrowałeś mnie! Ale po co zaraz wszystkim o tym mówisz?

    > PEES: cały czas jestes w worze mimo ze Ci sie wydaje inaczej.

    :-) Ale nie kochasz???

    --
    Grzybol

  • 247. Data: 2009-07-02 14:24:45
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Gardeła" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > No właśnie, trochę dajesz ciała Grzybol, już już wychodziłeś na prostą, te
    > wszystkie "kurwy" i "chuje" to miała być gra ale drugiego etapu jakoś nie
    > deklarowałeś. Mamy rozumieć że to jednak ty czy jakoś zamierzasz
    > wytłumaczyć ten nowy/stary sposób pisania?
    > Weź się zdecyduj.

    Nie wyjdę tu na prostą. Już na zawsze tu będę chujem...

    --
    Grzybol

  • 248. Data: 2009-07-02 14:26:02
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > najmocniej przepraszam, to nie ja wyciagnalem go z wora, przeczytalem
    > cytat (co zdaje sie kiedys przewidział) a jego pycha popchneła mnie do
    > tego niecnego czynu. Wiecej to sie nie powtórzy

    Powtórzy. Znając starego lansera Arniego, to na pewno się powtórzy...

    --
    Grzybol

  • 249. Data: 2009-07-02 14:30:20
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Tępy skurwysyn świadomie łamał prawo i świadomie uciekał na widok
    > policjanta. Policjant wykonywał swój obowiązek.

    Tak. Zabił młodego, niewinnego chłopaka. To był jego jebany obowiązek...

    > Może nie najlepiej
    > ale wykonał.

    Dobre...

    > A może zabrać policjantom broń i uprawnienia do kontroli
    > bandziorów i tępych skurwysynów którzy to śmigają bez uprawnień
    > lub po alkoholu.

    To jest dobry pomysł. Takim baranom powinno się zakazać posiadania broni.

    > Tylko jak ci taki specjalista potrąci na chodniku
    > kogoś z rodziny to kogo wtedy nazwiesz "tępym skurwysynem" ?

    Wniosek logiczny: jeśli policjant będzie zapobiegawczo zabijał wszystkich
    młodych na motocyklach, to w przyszłości żaden z nich nie potrąci mi nikogo
    z bliskich? Pewnie i rację masz...

    > Jasne każdy uważa że jest na innych prawach i wszystko mu wolno.
    > W internecie to się sprawdza (pomijam flame war) a w realu
    > można za to dostać kulkę od nerwowego policjanta.

    To teraz nerwowi policjanci zabijają nawet za obrażanie ich w necie? O
    kurwa! Przepraszać ich, a jak mnie już zapamiętali? Co ja zrobię teraz???

    > Więc zastanów się nad tymi swoimi "innymi prawami" bo może
    > jednak nie zawsze warto.
    > Pozdrawiam

    Hmm, zastanawiam się... Marnie Ci to wszystko wyszło.

    --
    Grzybol

  • 250. Data: 2009-07-02 14:31:51
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości
    > Bo on sie lansuje bluzgajac.
    > pozdr
    > newrom

    No. Każdy ma swój styl. Jeden dla lansu zabija małolatów, inny dla lansu
    popiera to zabijanie, jeszcze inny dla lansu bluzga... Co lepsze?

    --
    Grzybol