    From: Sqeeb <s...@i...community>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Final sprawy sprzed 3 lat... troche EOT
    Date: Tue, 30 Jun 2009 22:51:44 +0200

    On Tue, 30 Jun 2009 18:36:13 +0200
    Easy wrote:

    > Nie niech im zapewnia opieke psychologów i psychiatrów... nie rozumiem jak
    > mozna miłosc przelewac na kase... ( zakładam ze kochali syna)
    > dobrze, zaraz sie ktos odezwie ze za te kase kupia usługi ww... ok, ale
    > chyba na najblizszy milion lat...

    Easy... Pomyśl, że to Twój dzieciak. Jesteś rozgoryczona, załamana itd.
    Masz żal do całego świata i samej siebie i co robisz? Wnosisz sprawe o
    odszkodowanie bo sądzisz że to Ci pomoże. Odszkodowanie jakieś tam dostajesz,
    kasy w chuj ale dalej pozostaje ten sam żal. Łapiesz?

    > Wkurza mnie to ze próbuje sie z Policjanta zrobic oprawce.

    A mnie wkurza że jesteś niekonsekwentna w tym co piszesz.
    Jeszcze pare postów wyżej pisałaś o ponoszeniu KONSEKWENCJI za to co się
    robi. Policmajster zastrzelił nieumyślnie chłopaka, konsekwencje teraz
    musi ponieść. Proste, prawda?

    > Wkurza mnie to ze
    > niewielu widzi ze chlopak w znaczacy sposób przyczynił sie do tej sytuacji.
    > a jeszcze bardziej wkurza mnie w tym kasa.

    Akurat to odszkodowanie w porównaniu z tym co trwonią nasi ustawodawcy
    to będzie kropla w oceanie.

    > Bo o ile jeszcze od biedy jestem w stanie zrozumiec rozgoryczenie rodziny
    > chłopaka to ni cholery nie rozumiem dlaczego mieszaja do tego kase...

    Ehh...

    > a co do konsekwencji... zapytal sie ktos tego Policjanta jak mu sie teraz
    > zyje? czy ma traumy i czy spi w nocy? a moze rozwiódł sie z zona opusciły
    > go dzieci i jest sam? moze on ponosi konsekwencje wieksze niz ktokolwiek
    > przypuszcza?

    Policjant, żołnierz, ochroniarz, strażnik graniczny - każdy z nich ma to
    wkalkulowane w wypłate.

    > przeciez on tez mógłby wystapic o odszkodowanie ze go panstwo tak zle
    > wyszkoliło ze teraz do konca zycia bedzie zyl z pietnem.

    No to niech wystąpi. Wtedy będzie kolejny powód żeby pluć się na
    policjanta, że mu państwo płaci za straty moralne.

    Z motyką na księżyc.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb