  • 31. Data: 2021-03-20 09:39:12
    Temat: Re: Firma z maszynami CNC - obróbka miedzi i złocenie
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    Irek.N. napisał(a):

    > Czy ja wiem czy do przeżycia, to może oznaczać prawie 1800PLN (przecież
    > nie znamy wzoru).
    >
    > Miłego.
    > Irek.N.

    Pamiętam była kiedyś dyskusja na elektrodzie. Temat bodaj "odzyskiwanie złota".
    I tam wyliczali ilość złota z typowych goldpinów. Wyszły im jakieś kosmiczne ilości
    tego złota, a mi wyszło że producent dopłaca jeszcze do interesu i oferuje ceny
    dumpingowe:)

    Odpowiem wątkotwórcy.
    Być może warto zmienić miedź na aluminium. Powinno wyjść taniej,
    a i łatwiej to to pozłocić, paczaj usługa złocenia felg samochodowych.
    I nie 2,5um, tylko ułamek tego. W takim przypadku odpada też podwarstwa niklu.

  • 32. Data: 2021-03-20 14:05:04
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapl@xx>

    > No i co ja mam odpowiedzieć? Oczekujesz typu, modelu, czy parametrów, a
    > może ilości sztuk? Znasz się na tym żeby ocenić? Nie podałeś żadnych
    > wymagań, więc sam nie wiem czy dam radę Ci to wykonać.
    >
    > Adamie, to nie tak działa jak sobie wymyśliłeś.
    > Nie chwalę się na grupie, w ogóle nigdzie się nie chwalę, tylko robię
    > swoje. Roboty nie szukam, mam aż nadto, zwyczajnie chciałem pomóc
    > koledze. Chcesz, skorzystasz, nie chcesz, nic nie szkodzi, nie
    > nastawiałem się na profit.
    >
    > Miłego.
    > Irek.N.

    Wybacz, zbyt dużo skrótów myślowych.
    Szukam firmy posiadającej profesjonalne wyposażenie a nie amatora z
    własnoręcznie wykonaną frezarką w garażu.

    Pytając o wyposażenie nie spodziewałem się takiego zamieszania.
    Oczekiwałem odpowiedzi np. Mamy obrabiarki 7-osiowe, wykonujące elementy
    z dokładnością do 0.01 mm firmy XYZ + zdjęcie na stronie firmowej.
    Byłem w kilku warsztatach , ale nie zajmuję się mechaniką. Dlatego też
    szukam podwykonawcy. Tego typu pytania pozwalają mi ogólnie ocenić z kim
    mam do czynienia.

    Celem poszukiwań jest podjęcie współpracy w zakresie wykonania w/w
    elementów na podstawie dokumentacji.

    Nie szukam przysługi ale doceniam chęć pomocy.

    Bardzo się ucieszyłem widząc Twojego posta bo wydaje się, że prowadzisz
    firmę jakiej szukam.

    Jeżeli jesteś zainteresowany, wyślij mi proszę kontakt mailowy na
    g...@w...pl. To taki śmieciowy mail z którego zwykle nie korzystam,
    ale dobry do nawiązywania pierwszego kontaktu.
    Dalszą korespondencję poprowadzilibyśmy już prywatnie.

    Sprawa nie jest pilna, na dzień dzisiejszy nawiązuję kontakty.

    Pozdrawiam

    Adam Gorski

  • 33. Data: 2021-03-20 14:17:41
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapl@xx>

    > Dasz radę :)
    > Nie podaję na stronie, gdyż i tak za dużo spamu dostaję.
    > Nie pozyskuję też zleceń po przez nią, jest tylko dla zachowania
    > podstawowego kontaktu.
    >
    > Miłego.
    > Irek.N.

    Dzięki za pomoc.
    Odpisałem już na Twojego posta w innym wątku.

    Pozdrawiam

    Adam Górski

  • 34. Data: 2021-03-20 14:44:53
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapl@xx>

    > Aaaa... to nie był wujek Staszek, tylko wuj Adam :-) tak?

    Widzę ,że nie rozumiesz.
    Napiszę to zatem wprost.

    Nie jestem dla Ciebie "Gostek".
    Nie jest istotne co "wytwarzam".

    Pytanie o klasę maszyn CNC jest całkowicie normalne.
    Posiadanie strony firmowej jest całkowicie normalne.

    Jaki masz zatem problem ?

    Pozdrawiam

    Adam Górski

  • 35. Data: 2021-03-20 18:38:29
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    Kontakt zapodano :)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 36. Data: 2021-03-22 23:20:02
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 20.03.2021 o 14:44, Adam Górski pisze:

> [...]
    > Nie jest istotne co "wytwarzam".
    >
    > Pytanie o klasę maszyn CNC jest całkowicie normalne.
    > Posiadanie strony firmowej jest całkowicie normalne.

    Drogi wuju, nie sądź po sobie. Chyba jednak coś tam rozumiem.

    Resztę wywodu sobie podaruję. Szkoda mojego czasu.

    Ciekaw jestem tylko jak Irek N. będzie wspominał współpracę z tobą. Mam
    nadzieję, że podzieli się wrażeniami, tu, na grupie.

    --
    Kaczin

  • 37. Data: 2021-03-23 12:45:03
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapl@xx>

> [...]
    >
    > Ciekaw jestem tylko jak Irek N. będzie wspominał współpracę z tobą. Mam
    > nadzieję, że podzieli się wrażeniami, tu, na grupie.

    Szkoda Twojego czasu.

    Jest tyle wątków do bycia upierdliwym gdzie indziej.

    Szkoda że nawet nie masz odwagi podpisać się swoim prawdziwym imieniem i
    nazwiskiem.

    Pozdrawiam

    Adam Górski

  • 38. Data: 2021-03-26 18:36:15
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 23.03.2021 o 12:45, Adam Górski pisze:

> [...]
    >
    > Jest tyle wątków do bycia upierdliwym gdzie indziej.
    >
    > Szkoda że nawet nie masz odwagi podpisać się swoim prawdziwym imieniem i

    Jedno muszę ci przyznać, potrafisz mnie rozbawić :-)

    Wynik z Google: "Adam Górski" - 10 milionów 700 000 wyników.

    Gdybym podpisywał się Jan Kowalski, to byłoby lepiej?

    P.S. Cały czas mam nadzieję na relację Irka N. ze współpracy z tobą
    (nota bene, on też nie ma "odwagi" podpisać się prawdziwym imieniem i
    nazwiskiem).

    --
    Kaczin

  • 39. Data: 2021-03-31 19:21:13
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapl@xx>

    W dniu 26.03.2021 o 18:36, Kaczin pisze:

> [...]
    >
    > P.S. Cały czas mam nadzieję na relację Irka N. ze współpracy z tobą
    > (nota bene, on też nie ma "odwagi" podpisać się prawdziwym imieniem i

    Czy mógłbyś proszę wyjaśnić co Ciebie obchodzi moja współpraca z Irkiem N. ?

    Pozdrawiam

    Adam Górski

  • 40. Data: 2021-03-31 19:40:55
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 31.03.2021 o 19:21, Adam Górski pisze:

    > Czy mógłbyś proszę wyjaśnić co Ciebie obchodzi moja współpraca z Irkiem
    > N. ?
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Adam Górski

    Już wyjaśniam: NIC
    To teraz ty mi wyjaśnij, o co chodzi z nazwiskiem?

    --
    Kaczin