  • Data: 2022-09-18 16:42:14
    Temat: Re: Fizyka dla właścicieli szybkich fur
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.09.2022 o 14:06, heby pisze:

    > Co to ma do rzeczy.

    Do jakiej rzeczy? Istotą zadania jest nieprzekroczenie prędkości średniej.

    A Ty chcesz pogadać o czym innym. Rozumiem, ale .. to jak chcę pogadać o
    rzeczy fundamentalnej, czyli o tym, że w szkołach nie uczy się
    prowadzenia pojazdów. No i o tym, że konieczność nieprzekraczania
    dopuszczalnej prędkości to wciskanie ciemnoty.

    > Czy protestował byś tak samo, gdyby ksiązka do ekonomii traktowała o
    > ukrywaniu manka?

    W temacie?