  • Data: 2022-09-18 21:53:41
    Temat: Re: Fizyka dla właścicieli szybkich fur
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 18/09/2022 21:41, ii wrote:
    > No jestem za zlikwidowaniem prawa jazdy dla pojazdów osobistych. I co mi
    > zrobisz? Do butów nasikasz?

    Zmieniłeś temat.

    Powinieneś oddać prawo jazdy bo nie pojmujesz czym jest prędkość średnia
    w kontekście przepisów, a w zasadzie jej brak w przepisach. W/g Twoich
    idityzmów można sobie połowę jechać X a drugą Y, gdzie X i Y dowolne,
    byle by średnia wyszła Z. Debilizm to niedostateczne słowo opisujące ten
    stan pustki umysłowej, ale z braku innego...

    Tobie dalej się wydaje, że świat polega na udowadnianiu wszystkim na
    około jak bardzo ma się wyjebane na wszystko.

    To bardzo multko być butownikiem, ale w tym przypadklu to nawet nie tyle
    graniczy z debilizmem, co nim jest wprost.

    > No wiem, Ty wiesz wszystko i nam powiesz.

    Juz powiedziałem, ale nie uważałeś. Siadaj, niedostateczny.

    > A co, mamy się na tych drogach biczować?

    Nie pojmujesz, w swoim prymitywnym prawackim mózgu: Edukacja nie może
    nawoływać/promować/sugerować łamania przepisów. Nawet prawicowe debile
    (podobnie jak lewicowe debile) dalej uważają prawo za ważny element ich
    ideologii. Moze pomyśliłeś z anarchią?

    Możesz sobie to rozkminiać prywatnie przy grillu ze szwagrem i nic
    nikomu do tego.

    Edukacja tego robić nie powinna.

    Masz powazny problem braku odróznienia czym są prywatne opinie a czym
    prawo. Ale spokojnie, nikt nie spodziewa się po Tobie, że to pojmiesz
    kiedykolwiek. To już nieuleczalne.