    From: trybun <M...@j...cb>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Format karty SD
    Date: Sun, 6 Mar 2022 12:25:06 +0100
    <svqgv3$10j8$2@gioia.aioe.org> <gkjUJ.101771$fIV5.89885@fx12.ams1>
    <svsn5g$1lem$3@gioia.aioe.org>
    <i...@4...com>
    <svt0qu$hnv$4@gioia.aioe.org>
    <6...@4...com>
    <svvoth$10cp$2@gioia.aioe.org>
    <m...@4...com>

    W dniu 05.03.2022 o 19:00, a...@p...com pisze:
    > Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 5 Mar 2022 14:34:39 +0100
    > doszła do mnie wiadomość <svvoth$10cp$2@gioia.aioe.org>
    > od trybun <M...@j...cb> :

    > Nie, to nie jest opłata za napis.

    No nie wiem, sporo ludzi  korzysta też z opcji "przesyłka expresowa" i
    jest święcie przekonana że robi sobie dobrze.

> [...]
    > dysków SSD, to mi się tow. Mauser sam przełedowuje, brak istotnych
    > danych, ubogi opis techniczny, kilka czy kilkanaście stron bełkotu
    > okraszonego zdjęciami zadowolonych pań, zdjęciami płyt głównych
    > zadowolonych z zamontowanego dysku i całych, uśmiechniętych rodzin
    > wpatrzonych w ekrany laptopów i dziką przyrodę, a wszystkie dyski są
    > najlepsze na świecie i gwarantują niezapomniane doznania(Cortazar mi
    > się przypomina, ,,najcudowniejsze doznanie to jest udatne wysranie,
    > temu co się potem czuje w świecie nic nie dorównuje").

    Oczywiście pomyłka z tm przewalaniem danych, więcej niż 50GB zajmuje
    jeden wyjazd np do Poznania. A więc wartości trzeba rozpatrywać nie w GB
    a TB. A i te raczej na pewno były trochę większe niż to co powyżej
    wyliczyłem w GB.

    Nie znam się na nośnikach danych ponad podstawy, ale nie wierzę z kolei
    że są jakieś znaczące różnice w ich działaniu. I w gwarancje że jak
    zakupie droższy to nie będzie to kasa wyrzucona w błoto. Znacznie
    bliższy jestem uwierzenia że to właśnie reklamy i wydawana na nie
    pieniądze są głównym powodem tego ze są droższe w sprzedaży. Tak jak to
    jest np z "olejem kujawskim".