  • 41. Data: 2010-01-15 10:45:22
    Temat: Re: GPS ?ledzenie pracownika :)
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-01-14, r...@p...onet.pl <r...@p...onet.pl> wrote:

    > Jak by mi w służbowym aucie szef podłożył taką "świnię" to włożył bym ją na
    > kilka sekund do mikrofalówki.

    A co, okradasz szefa i nie chcesz żeby się wydało?

    Krzysiek Kiełczewski

  • 42. Data: 2010-01-15 10:48:37
    Temat: Re: GPS śledzenie pracownika :)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl>

    > Po co normalny użytkownik samochodu miałby przełączać radio na AM
    > Polsce? Żeby sobie szumó i trzasków posłuchać?

    Zeby sprawdzic czy nie jest sledzony :-)

    J.

  • 43. Data: 2010-01-15 10:51:19
    Od: WW <w...@v...pl>

    Kazek pisze:
> [...]
    > pracownicy sobie pomykają (kontrola wyrywcza) - nie chodzi o urządzenie
    > które trzeba na stałe zamontować
    > tylko o małe "coś" z własnym zasilaniem przyklejane łatwo i okresowo (np na
    > 1 dzień).
    > Liczy się też łatwość obsługi.
    >
    > Pytania:
    > 1.Czy ktoś mógłby wskazać konkretne urządzenia/ceny?
    > 2.Czy instalowanie takiego szpeja jest legalne i czy trzeba informować
    > pracownika?
    > 3.Czy są jakieś opłaty za użytkowanie urządzenia?
    > 4.Czy ma ktos praktyczne doświadczenie z takimi urządzeniami?

    A może namierzanie telefonów jakie oferuje operator.
    Każemy służbowy telefon a informacja o tym gdzie jest
    albo na komp albo smsem. Prosto i tanio.
    Ja tak namierzam dwa rodzinne telefony i mam spoko :-)

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P
    Passat B5 1,9 TDi + box+ Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

  • 44. Data: 2010-01-15 11:06:52
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:slrnhl0e99.vt2.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...

    > A co, okradasz szefa i nie chcesz żeby się wydało?

    Z pewnością, nie.
    Naruszają instalacją takiego sprzętu, jego godność,
    myśląc ze jest złodziejem, więc odpowiednio reaguje,...
    i do mikrofali:).
    Daje do zrozumienia, że nie jest przestępcą, a jedynie wandalem.

    Artur(m)

  • 45. Data: 2010-01-15 11:28:26
    Od: Przemek <p...@g...com>

    On 15 Sty, 11:06, "Artur\(m\)" <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    > i do mikrofali:).
    > Daje do zrozumienia, że nie jest przestępcą, a jedynie wandalem.

    A jak nazwiesz niszczenie własności pracodawcy? ;)

    pozdr
    Przemek

  • 46. Data: 2010-01-15 13:48:16
    Od: "go!" <g...@g...us>

    > A nie moze normalnie zwolnic ?

    Bez przyczyny? No nie moze..
    Jeszcze ci wiecej powiem, nawet fabryki nie moze zamknac jesli nawet mu sie
    interes nie oplaca i musi dokladac do interesu, bo zaraz jakies pajace
    zaczna opony podpalac i manifestowac przeciwko wyzyskowi robotnika..
    Duzo od czasow Lenina sie nie zmienilo.

  • 47. Data: 2010-01-15 15:02:06
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Przemek" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
> [...]

    > Artur(m)

    A jak nazwiesz niszczenie własności pracodawcy? ;)

    Ułańska Fantazja?
    ;)

    Artur(m)

  • 48. Data: 2010-01-15 16:15:17
    Od: "go!" <g...@g...us>

    "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> wrote in message
    ho.pl...

    > Pytasz "dlaczego?" czy "pod jakim pretekstem?"?

    Dlaczego wylatuje, z jakiego powodu ?
    "pod pretekstem" znaczylo by samo przez sie, ze nieslusznie

    --
    go!

  • 49. Data: 2010-01-15 17:31:52
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-01-15, go! <g...@g...us> wrote:

    > Dlaczego wylatuje, z jakiego powodu ?

    Z powodu instalowania w służbowym samochodzie urządzeń zakłócających
    inne służbowe urządzenia i to bez zgody szefa.

    > "pod pretekstem" znaczylo by samo przez sie, ze nieslusznie

    Nie.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 50. Data: 2010-01-15 20:18:36
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *LEPEK* napisal(a) w news:4b502eca$1@news.home.net.pl:
    > I oczywiście rozpoczynając pracę w firmie, gdzie wyposażą cię w służbowy
    > samochód rozpoczniesz od "przebadania" go radiem samochodowym i
    > "miernikiem pola elektromagnetycznego" tylko po to, żeby upewnić się, czy
    > szefostwo czasem nie chce wiedzieć, gdzie znajduje się jego własność. I
    > oczywiście będziesz to sprawdzał co tydzień, bo nie znasz dnia ani
    > godziny.
    > Po pierwsze masz lekką paranoję.

    Tam zaraz paranoje, nie wolno przynosić jammera do pracy?

    > Po drugie dla takich jak ty są proste stanowiska pracy, z minimalnym
    > użyciem prostych i tanich narzędzi, pod okiem nadzorcy (jakieś grabienie,
    > kopanie - coś w ten deseń). W takich jak ty nie warto inwestować, bo nie
    > przyniosą zysku, tylko kombinują, jak wykręcić coś bokiem dla siebie...

    Jak pracodawca inwigiluje pracownika, bo o nadzór nad autem z pewnościa nie
    chodzi, to sam jest sobie winien tego, że pracownik chce go przechytrzyć...
    A wystarczy poinformować o instalacji tego typu urządzeń i problemów nie
    będzie - sprawdzone, utrat sygnału brak :)

    Pozdr