  • Data: 2021-02-01 23:22:08
    Temat: Re: Gadatliwość informacyjna...
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.02.2021 o 22:46, LordBluzg(R) pisze:

    > To wejdź do ustawień i wyszukaj "odbieranie i kończenie połączeń" może
    > być również dostępne w menu "dialera" (u mnie Android 9)
    > Obrazek domyślny:
    > https://i.ytimg.com/vi/zuvL1KmNQZM/maxresdefault.jpg

    bardzo Ci dziękuję za zaangażowanie w sprawę. w menu, mam możliwość
    wyszukiwania po nazwie. więc odbieranie połączeń -> jedyne ustawienei to
    odbieranie połączeń hardwarowym przyciskiem. koniec
    Zainstalowałem kilka programów typu caller name annoucer.
    problemy napotkane w 5-8 porgrmach
    1. nie wspiera polskiego
    2. nie działa bo google w tej wersji nie pozwala
    3. działa, ale bez słuchawki, w słuchawce dzwonek telefonu się ścisza w
    momencie kiedy powinna być zapowiedź głosowa
    4. działa, ale jak telefon ma załączony ekran. jak ma wyłączony - nie działa
    Tak wiec ze względu na powyższe, a także to ze wszyscy śpią, zakończyłem
    testy i mam to głęboko w dupie.
    Dziękuję i pozdrawiam
    ToMasz