  • 221. Data: 2016-06-15 20:16:14
    Temat: Re: Gdzie w Europie na prawko
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 15.06.2016 o 12:56, oblany pisze:

    > Dzięki, wygląda to obiecująco, a tutejsze grono kretynów zaraz się
    > zagotuje na morderców i dupy za kierownicą z czeskimi prawkami

    A tu podają jak wygląda wymiana obcego PJ na polskie.
    http://www.um.warszawa.pl/zalatw-sprawe-w-urzedzie/s
    prawa-w-urzedzie/wymiana-zagranicznego-prawa-jazdy-w
    ydanego-przez-pa-stwo-

  • 222. Data: 2016-06-15 20:19:13
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    tu lepszy link, tamten nie działa.
    http://www.um.warszawa.pl/zalatw-sprawe-w-urzedzie/s
    prawy-urzedowe/46

  • 223. Data: 2016-06-15 20:32:17
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 15 Jun 2016 13:16:18 +0200, oblany napisał(a):

    > Dość już cackania się z Toba, żadne argumenty nie docierają do tego
    > pustego łba. Strzeliłbym Ci za to w ryj, ale już szkoda gadać z takim
    > ścierwem jak Ty, WON gnoju z mojego życia. Plonk

    ROTFL!

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 224. Data: 2016-06-15 20:40:30
    Od: Kojletjo <k...@j...pl>

    W dniu 15.06.2016 o 20:16, t-1 pisze:

    > A tu podają jak wygląda wymiana obcego PJ na polskie.
    > http://www.um.warszawa.pl/zalatw-sprawe-w-urzedzie/s
    prawa-w-urzedzie/wymiana-zagranicznego-prawa-jazdy-w
    ydanego-przez-pa-stwo-

    Ale po co wymieniać?

  • 225. Data: 2016-06-15 20:47:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 15.06.2016 19:44, Artur Miller wrote:

    > sam na swojej drodze do roboty (6km) mam ze 2 takie skrzyżowania, gdzie
    > sygnalizatory są tylko na górze. Jeżdżę Astrą G i jak stoje pierwszy, to
    > muszę się mocno pochylić i wykręcić, żeby zobaczyć co się świeci. z
    > ciekawości może nie zapomnę sprawdzić na ile metrów przed znikają mi z
    > pola widzenia, gdy siedzę normalnie... może 56 nie będzie, ale 10-20 ma
    > szanse być.

    Z ciekawaości, ponieważ wyskoczyłem na miasto, to sprawdziłem. W moje
    Hani Accord a więc niskiej i z fotelem maksa do tyłu. Na pole position
    rzeczywiście czasami nie widać czerwonego światła. Żółte i zielone było
    widać (raz zasłoniało mi lusterko) więc się musiałem odrobinę wygiąć. Z
    ciekawości - drzewo z boku znika mniej więcej równo z maską.
    Ograniczeniem dla sygnalizatorów jest tylko "sufit" i rzeczywiście jest
    to w granicach niecałej długości auta czyli ze trzy metry. Dalej znika
    najpierw czerwone, a potem cały sygnalizator. Próba to sześć skrzyżowań.

    Więc ok - przyznaję, ze z pole position mogą być kłopoty z widocznością
    całego sygnalizatora w niektórych przypadkach, natomiast dalej bzdurą
    jest, że przez skrzyżowania przejeżdza się "na ślepo". Swiatła znikają
    trzy metry przed sygnalizatorem, to znaczy 0,2 sekundy przed linią
    zatrzymania - w 0,2 sekundy nawet jaknyś zauważył, to nie masz szansy
    zareagować.

    Przy okazji jakiś debil mało co nie zdjął "moich" pieszych. Kiedy do
    kurwy nędzy nie trzeba będzie mieć duszy na ramieniu przed przejściem,
    jak są dwa pasy.

    Shrek

  • 226. Data: 2016-06-15 20:52:17
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

    Przy okazji jakiś debil mało co nie zdjął "moich" pieszych. Kiedy do
    kurwy nędzy nie trzeba będzie mieć duszy na ramieniu przed przejściem,
    jak są dwa pasy.'
    ---
    Jak ich nie będzie

  • 227. Data: 2016-06-15 21:00:37
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > I nie wiem czy nie słusznie, jak patrzę na wyniki wyborów na ten
    > przykład...

    :)))))))))))))) ale to juz nie bylaby demokracja:) a takie rzady jeszcze
    gorsze niz to co teraz. cale szczescie ze brakuje glosow do zmiany
    konstytucji. Gorzej dopieor bedzie gdy za 4 lata dostana jeszcze wiecej
    glosow i juz beda mogli zmienic konstytucje z jakims doraźnym koalicjantem.

  • 228. Data: 2016-06-15 21:23:34
    Od: "oblany" <o...@p...pl>

    Użytkownik "P.B." <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ROTFL!

    Obrażanie matki to zwykłe ścierwo napisało, a ten jeszcze będzie rechotał

  • 229. Data: 2016-06-15 21:24:10
    Od: "oblany" <o...@p...pl>

    > Ale nie można też być drogową melepetą.
    > Normalni ludzie w końcu zdają egzamin - a jeśli ktoś ma z tym kłopot, to
    > może to znak, że NIE POWINIEN mieć prawka?

    Nie każdy musi mieć pizzerie melepeto, prawko to rzecz niezbędna

  • 230. Data: 2016-06-15 21:25:37
    Od: "oblany" <o...@p...pl>

    Użytkownik "JaceK" <JaceK@wu_pe.pe_el> napisał w wiadomości
    com...

    > Akurat ta rozumna i przytomna osoba, jak ją nazywasz, była wściekła na
    > system, gdy zabrali jej prawo jazdy na 3 miesiące za przekroczenie
    > prędkości o 50km/h w terenie zabudowanym.
    >
    > Coś was łączy bez dwóch zdań... ;)

    Zadzwiające na tej grupie jakieś grzebanie w życiorysach, sprawdzanie IP,
    histrorii życia, nazwiska, długość stażu. Wszędzie czają się źli agenci...