  • Data: 2019-06-26 16:51:16
    Temat: Re: Globalne ocieplenie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 2019-06-26 o 14:35, J.F. pisze:
    [...]

    >Yyy, jak? Kiedyś Syreną jechało się średnią 70km/h na odcinku 100km.
    >Dzisiaj jedziesz średnią 50km/h bo zapchane drogi (nie piszę o
    >autostradach bo mamy ich tyle co kot napłakał).

    No, ja akurat mam sporo, to wiem ile auto pali przy 150 :-P

    A po innych ... kiedys jezdzilem ze srednia 80, teraz faktycznie 70-75
    Syrena by chyba te 80 tez dala rade osiagnac - moc niewielka, ale
    drogi puste ...

    A jak jade po takiej drodze, to spalanie mi spada.
    do ok 6 zejde.
    A 8 na Syrene ... czy nie za malo ? kojarzy mi sie, ze raczej 10 ...

    J.