  • Data: 2019-11-15 15:55:04
    Temat: Re: Gniazdko 230V Wifi
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:FdxzF.109634$s...@f...ams1...
    On 2019-11-15, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    [...]

    >Dlaczego niekoniecznie? Właśnie u prywatnej widzi się najczęsciej
    >doraźne cele, tzn zyski.

    Owszem - sa ludzie, co kupia nowe buty, nie patrzac, ze zabraknie na
    chleb do pierwszego.
    Czy kupia komputer na raty, nie zastanawiajac sie jak te raty splacic.

    Ale potem przychodzi szara rzeczywistosc i uczy patrzec w przyszlosc.
    Kolejne decyzje sa juz rozwazniejsze, a w skali czasowej ... jak tam
    komu pasuje.

    >Tzn.? :)

    No wpisali "ojcowie zalozyciele" do Konstytucji jak ma wygladac dobre
    dla obywateli panstwo, a tu sie okazuje, ze tak sobie to pasuje do
    sprawnego panstwa ...

    >W sumie jeśli chodzi o Usiech, to dla mnie najbardziej symptomatyczne
    >jest chyba to, że tam uczciwy obywatel boi się policji. Nie, nawet
    >żyjąc
    >we Wrocławiu wydaje się to nieporównywalne :)

    We Wroclawiu tej policji to sie prawie nie widuje.
    Wiec ... przestepcy tez sie ich nie boja :-(

    J.