    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Google Duplex - czemu nie ma nagrań?
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Mon, 17 May 2021 18:36:34 +0200

    On Mon, 17 May 2021 16:45:25 +0200, Marek wrote:

    > Masz na myśli ten w Orange?

    Nie, jakis telemarketing.
    Dzwoni jakas panienka i bardzo milym glosem namawia i rozmawia, tzn
    zostawia pauzy na dialog :-)

    https://youtu.be/mgA6NwDRePk?t=120

    > Przecież to dramat a nie AI. O niczym
    > nie da się z nim pogadać, nie reaguje emocjonalnie na konkretne
    > sytuację (brak Mhm), ma bardzo płytką bazę słów kluczowych na jakie
    > reaguje.

    Ale ... cos tam jednak dziala.
    Co prawda ostatnim razem sie wscieklem, bo "czy awaria dotyczy
    telefonu czy internetu" nie dawalo sie odpowiedziec "obu".

    > No i jaka konkluzja? Uwazasz ,że w tych przykładach to głos AI czy
    > jednak ściema z Call center w tle?

    Nie - po prostu mnie nie dziwi, ze to sie powolutku rozwija.

    A tu jeszcze inny przyklad
    https://www.youtube.com/watch?v=gHL9goC0C6U

    I jeszcze wersja chamska - inne glosy
    https://www.youtube.com/watch?v=pR28cFrBoUY

    Byc moze nawet w wersji bardzo uproszczonej - tzn zywy czlowiek
    wybiera teksty stale, bo po co zdzierac gardlo.

    J.