  • Data: 2022-06-28 17:14:15
    Temat: Re: HDD -- błąd
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 62bb1539$0$555$6...@n...neostrada.pl

    Nie napisałem, że nie o literkę partycji chadza -- jakąkolwiek nadam,
    WXP chwyta tę partycję i już bez niej żyć nie potrafi, choć godzinami
    radził sobie bez niej... Jak teraz... Kilka godzin (nie wiem ile, ale
    bliżej 10 niż 2) pracuje bezproblemowo bez dostępu do tej partycji
    z kopią karty pamięci Androidowego smartfonu, ale podczepienie tej
    partycji momentalnie dało chwyt masy programów, które bez tej partycji
    już żyć nie chcą! Próba siłowego oderwania literki da niewątpliwie pad WXP.

    Litera tej partycji jest dowolna... Jakakolwiek z możliwych -- F, G, Z, S...

    > Można pozmieniać wszystko ręcznie, powywalać wpisy w rejestrze,
    > zmienić sygnaturę, nawet wywalić partycję i wgrać, a nawet utworzyć
    > w jej miejsce nową, kasując tym samym powrót do przeszłości, ale WXP
    > jednak jakoś uchwyci ;) się czegoś via coś, choć nie musi!!! (choć
    > bez tej partycji pracuje poprawnie i nie zgłasza niedostatku!)

    > Jakby pamiętał, że to ostatnia partycja na tym dysku... ;)

    Kopia tej partycji jest na innym dysku podczepionym na stałe do laptopa -- OK.

    Tylko jedna z 4 kopii tego samego WXP zachowuje się w ten sposób.
    Wszystkie 4 są kopią tej samej kopii WXP, pracującej na tym laptopie
    z różnymi dyskami od połowy 2008 roku. Powstawały kolejno: WXP_A,
    WXP_B, WXP_C i WXP_D -- problem jest tylko z WXP_C...

    -=-

    Można zrestartować laptop -- będzie OK do czasu podczepienia wiadomej partycji...
    Partycja jest ukryta -- samoczynnie nie zamontuje się.

    --