  • Data: 2022-05-18 18:27:10
    Temat: Re: Hejt na elektryki
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18-05-2022 o 17:31, J.F pisze:

    > Oczywiscie wykonalne, ale na razie ich nie ma tyle.

    Ile tyle?
    Na razie jest ich więcej niż potrzeba z tego co obserwuję.
    Brakuje tylko ultra szybkich - państwo rzuca kłody pod nogi opratorom.

    Będzie potrzeba więcej, to się dostawi.
    Na Zachodzie jest tego od groma.

    > A biorac pod uwage, ze ładowanie elektryka trwa z godzine,

    Na szybkiej ładowarce może trwać 15 minut.

    > te 15 minut to juz znaczny postep, wiec poczekaj az wiecej aut
    > wyrowna.

    Ale co?

    > no i az wiecej ladowarek bedzie mialo potrzebną moc - 800km/15minut
    > :-)

    Ale na co mam czekać?
    Żeby koniecznie oszczędzić godzinę raz na miesiąc?
    To jest powód dla którego mam truć, smrodzić i płacić kokosy Putinowi?