  • Data: 2022-05-18 18:49:25
    Temat: Re: Hejt na elektryki
    Od: K <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18/05/2022 16:30, Myjk wrote:
    > Tue, 17 May 2022 20:47:29 +0100, K

    > Ależ ty masz sraczkę, ciągłą, o te ładowanie autostradowe, które jest
    > potrzebne raz na ruski miesiąc -- nie raz ty i drugi maruda elektrykowy to
    > tutaj przyznaliście a dalej trujecie i codziennie dotujecie putinka. Ja tam
    > już po złociszu za setkę płacę i większość na słońcu jadę, względnie (jak
    > sobie patrzę na dane z PSE) w 60% POLSKIM węglu (w życiu nie sądziłem że to
    > będzie taki mocny argument hehe) bo reszta leci z OZE i z zachodnich państw
    > ościennych.

    Dlaczego zwyczajnie nie zaakceptujesz faktu, ze ludzie maja rozne
    potrzeby i plany na spedzenie swojego zycia w taki, a nie inny sposob?
    Jednemu pasuje albo i nie i jest gotowy do poswiecen, a drugiemu nie.
    Przez dywersyfikacje (wegla z rosji rowniez:) nikt go wkrotce dotowal
    nie bedzie.

> [...]
    > Toyota wypuszcza EV a Mirai od ponad 15 lat leży i kwiczy. Wodór jest
    > technologią wielokrotnie bardziej ułomną niż baterie. Niby szybko się
    > ładuje, a tak realnie ładowanie potrafi trwać tyle samo albo i dłużej niż
    > baterii. Straty na produkcji i pracy są kolosalne. O budowaniu stacji
    > produkcji, przechowywania oraz dystrybucji nie wspomnę, gdy prąd JUŻ jest
    > WSZĘDZIE. No ale trzeba mieć o technologii wodorowej pojęcie zanim się
    > zacznie piać nad nią z zachwytu. Tak realnie wodór się nada do KM i może do
    > innego transportu gabarytowego (oby czym prędzej), do samochodów osobowych

    Obie technologie sa ulomne ale gdyby producenci widzieli swiatelko w
    tunelu dla baterii to by nikt sie nie bawil w wodor. Wierz lub nie ale
    ja bardzo kibicuje elektrykom ale wszystko na razie wskazuje na to, ze
    kolejne bedzie spalinowe albo najwyzej hybrydowe.