  • Data: 2022-05-19 08:36:43
    Temat: Re: Hejt na elektryki
    Od: K <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 19/05/2022 07:13, Myjk wrote:
    > Wed, 18 May 2022 17:49:25 +0100, K

    > Akceptuję argumentację, rzecz w tym że twoja "argumentacja" zakładająca że
    > WSZYSCY nic tylko autostradami zapitalają >140/h nie wytrzymuje zderzenia z
    > rzeczywistością. Bo jak tylko pojawia się temat EV to srasz tymi
    > autostradami pomijając większość która tymi autostradami nie jeździ
    > praktycznie wcale, szczególnie uwzględniając że EV nie jest samochodem
    > autostradowym z założenia, podobnie jak ciężarówką się do pracy nie
    > dojeżdża.

    No wlasnie nie akceptujesz. Ja sie kieruje swoimi potrzebami, tak jak i
    miliony, ktore codziennie uzytkuja spalinowe i tysiace, ktore albo
    kupuja albo podejmuja decyzje o kupnie nowego wlasnie
    spalinowego/hybrydy bo taki im pasuje do ich koncepcji. Jezdze tymi
    autostradami i w ciagu dnia nawet tam gdzie sa trzy pasy (Belgia,
    Niemcy) jest ruch na tyle duzy, ze nie mozna jechac na tempomacie z
    dozwolna predkoscia.

> [...]
    > technologia FCEV, mimo że zaczęła się wcześniej niż BEV, nadal leży i
    > kwiczy. Sprawdź sobie łaskawie volumen jeżdżących po drogach FCEV vs BEV,
    > podaj kto jeszcze pracuje nad osobowymi FCEV oprócz Toyoty, która nagle,
    > mimo hejtu na EV, wypuszcza swoje BEV. Sprawdzimy za dwa, może trzy lata
    > volumen Toyoty w sprzedaży FCEV i BEV, to zobaczysz że nawet Toyota w tej
    > technologii nie widzi przyszłości dla ruchu cywilnego. Liczby nie kłamią,
    > nie da się wodorem, ze względu na sprawność produkcji i jazdy,
    > infrastrukturę itd. opędzić nawet 1/3 samochodów, ba, nawet z gabarytowymi

    Alez ja tez nie widze przyszlosci w spalinowych ani nawet hybrydach.
    Przyszlosc to wlasnie elektryczne czy to ladowane z gniazdka czy wodoru.
    Problemem jest ulomna na dzien dzisiejszy technologia, ktora nie nadaje
    sie dla wszystkich.