  • Data: 2020-08-14 06:10:07
    Temat: Re: Holowanie elektryka
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-08-14 o 05:59, Cavallino pisze:

    > Tyle że to samo dotyczy każdego auta z automatem...
    > A faktycznie elektrykowi to nie zaszkodzi, wręcz masz dodatkowy zysk -
    > możesz się ładować.
    >
    > Ze spalinowym automatem tak już nie będzie.

    No ale chyba rozumiesz różnice w sensie ryzyka utraty
    źródła zasilania? Paliwo z reguły mam w zapasie i rzadko kiedy
    schodzę poniżej 1/4 zbiornika i zatankuję gdziekolwiek.
    Mam obawy dotyczące zasięgu nawet w jazdach lokalnych,
    bo może skończyć się prąd z powodu spadku temperatury np
    albo wypadnie mi więcej jeżdżenia niż zwykle i co wtedy?