eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyHolowanie elektryka › Re: Holowanie elektryka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
    et!aioe.org!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.p
    l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Holowanie elektryka
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5f343baa$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <rh1ert$chh$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f344d8c$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <rh2ect$tth$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f358c05$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    <rh4427$sc4$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f35981e$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <rh5270$d66$1$Cav@news.chmurka.net>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Fri, 14 Aug 2020 06:10:07 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.11.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <rh5270$d66$1$Cav@news.chmurka.net>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 21
    Message-ID: <5f360ea0$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 5.173.242.239
    X-Trace: 1597378208 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 544 5.173.242.239:9294
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2029
    X-Received-Body-CRC: 3113746514
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2682572
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2020-08-14 o 05:59, Cavallino pisze:
    > W dniu 13-08-2020 o 21:44, cef pisze:

    >> Natomiast jeśli konstrukcyjnie są ograniczenia już
    >> przez producenta, to jest dla mnie jasne -
    >> i o to pytałem i tego się spodziewałem.
    >> I to mnie nie zachęca do tej decyzji też :-)
    >
    > Tyle że to samo dotyczy każdego auta z automatem...
    > A faktycznie elektrykowi to nie zaszkodzi, wręcz masz dodatkowy zysk -
    > możesz się ładować.
    >
    > Ze spalinowym automatem tak już nie będzie.

    No ale chyba rozumiesz różnice w sensie ryzyka utraty
    źródła zasilania? Paliwo z reguły mam w zapasie i rzadko kiedy
    schodzę poniżej 1/4 zbiornika i zatankuję gdziekolwiek.
    Mam obawy dotyczące zasięgu nawet w jazdach lokalnych,
    bo może skończyć się prąd z powodu spadku temperatury np
    albo wypadnie mi więcej jeżdżenia niż zwykle i co wtedy?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: