    Date: Tue, 23 Jun 2020 19:15:38 +0200
    From: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Inteligentne kamery security, w czym wybierać.

    Marek pisze:
    > Chyba nie ma innej grupy, tutaj trochę instalatorów zdaje się jest...
    > Interesują mnie kamery ptz z funkcją autotrackingu (automatycznie
    > wykrywają wejście w określony obszar robią "target lock" i pózniej
    > śledzą taki target). Hikvision ma swój "smart tracking", Dahua
    > "autotracking".

    A nie lepiej hemisferyczną i bez mechaniki, martwych pól?
    Mam u siebie Mobotixa, starego, więc jakość taka sobie, ale działa.
    Zobacz na nich, bo mam wrażenie że chcą się specjalizować w wszelkiego
    typu analizach związanych z marketingiem/security. Na YT jest ich kanał.
    Przykładowo:
    https://www.youtube.com/watch?v=4Jtmda_cUmA

    Co wiem:
    - drodzy, ale bez przegięć,
    - jest przedstawicielstwo w PL i działa dobrze,
    - jak ich słucham, to mam wrażenie że wiedzą o co chodzi,
    - jak oglądam co wyprodukowała ich kamerka, to zastanawiam się o czym
    wcześniej mówili ;) A na serio, 6Mpx na hemi to wcale nie tak dużo jak
    się wydaje.

    Mają nietypowe podejście moim zdaniem. Kamerka robi za huba, to ona
    przetwarza to co sama widzi, ale też to co nagrała wcześniej i zrzuciła
    na serwer (ma własną pamięć, więc jak serwer padnie, to nadal nagrywa, a
    jak się pojawi, to uzupełni nagranie z własnego buforu). Można
    klasycznie, bez udziału kamerki, ale z jakiegoś powodu wybrałem taki
    tryb (6 lat temu, więc nie pamiętam dokładnie dlaczego).

    Miłego.
    Irek.N.