    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Inteligentne kamery security, w czym wybierać.
    Date: Tue, 23 Jun 2020 23:32:02 +0200

    On Tue, 23 Jun 2020 22:10:42 +0200, Mirek <m...@n...dev> wrote:
    > Ten priorytet presetów to pozostaje się łudzić, że poprawią, albo
    > już
    > jest poprawione - wgrywałeś najnowszy firmware?

    To jest w ogóle jakieś kuriozum, bo w kamerze jest nowszy soft (jeśli
    wierzyć numerkom) niż ten udostępniony oficjalnie na stronach
    producenta....to raz.
    Dwa to fakt, że modele serii DF (budżet 8tys w górę) mają
    smarttracking w wersji 2.0... i być może są różnice w działaniu. Ale
    to już kamery poza moim budżetem...
    Generalnie ciekawi mnie czy jest jakos bardziej inteligentnie gdzieś
    zrobione rozpoznawanie człowieka. Bo to co jest w tych kamerach to
    ewidentnie oparte jest na zmianach obrazu, bez analizy "bio". Stąd
    bardzo kamera bardzo łatwo trackuje cienie na ziemi z gałęzi lub
    oświetlacz IR z drugiej kamery która akurat spojrzała w jej
    stronę....
    Generalnie daje radę jak się wyłączy powiadamianie (bo inaczej
    fałszywych wyśle pełno), pod warunkiem, że obiekt nie przejdzie
    bezpośrednio pod nią bo wtedy przy "wymyku" gubi obiekt, to
    ewidentnie jakiś bug.

    > A jak nie, a jest to sprawa życia lub śmierci, to można sobie coś
    > tam
    > oskryptować (zewnętrznym komputerem).

    Masz na myśli ichnie SDK? Bo HIK faktycznie coś takiego udostępnia
    ale nie wnikalem.

    --
    Marek