  • Data: 2021-02-25 18:00:26
    Temat: Re: Izera
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:6037b1c1$0$505$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 25.02.2021 o 15:06, J.F. pisze:

    >Czemu?

    Jakosc projektu ... nieokreslona, choc ten typ chyba jeszcze nie
    wybuchl - musi dobry i odporny na radzieckie warunki.

    Jakosc wykonania ... ponoc cement podkadali jak zwykle :-)

    >Widać dalej zbyt ambitnie - EJ1 już ma 11 lat, a od zera nie
    >zaczynali.

    no ale tu sie nie dziwie, biorac pod uwage, ze nawet nie bardzo
    wiedzielismy - chcemy te elektrownie czy nie.
    Ludzi trzeba przekonac, zeby nie protestowali, rozne decyzje wydac, w
    sadach obronic ...

    Tylko wydatki byly chyba na razie male, bo ... jakies w ogole byly ?

    >Jak wiekszość państwowo-prywatnych w tamtych czasach - z kulczykiem.

    Aa, o to chodzi.
    No coz - dil jest, ale autostrada tez jest - nie mam do Kulczyka
    pretensji.
    Szczegolnie nie mam, ze to nie moj kierunek, wiec nie place :-)

    Od tego czasu wybudowano tez sporo autostrad "panstwowych".

    >Przeanalizuj sobie kto i w jakiej kolejności bywał prezesem
    >autostrady wielkopolskiej i agencji budowy i eksploatacji autostrad,
    >która z autostradą wielkopolską negocjowała koncesję. Chyba nawet
    >odznaczenie państwowe za swój wkład odstał i pogrzeb z honorami.

    No ale to przeciez nasza wina - wyborcow :-)

    >NIe da się zaprzeczyć, że jakiś sukces w A i S jest. Ale początki
    >były wręcz mafijne.

    Bo tez i pieniedzy nie bylo.

    Choc jak pokazuje niedawny przyklad - nie ma pieniedzy na 500+, a
    jednak sie znalazly.

    J.