  • Data: 2009-09-26 10:20:33
    Temat: Re: Jak bedzie po angielsku "zasada dzialania"?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 26 Sep 2009 01:22:46 -0700 (PDT), Konrad Anikiel wrote:

    >Inaczej się mówi. Do tego stopnia, że w Anglii jak ktoś mówi "English"
    >to chodzi o język używany na Wyspach, bo amerykański do tego
    >określenia się nie łapie.

    Jak podaja podreczniki - po jednej stronie oceanu mamy cars and
    lorries, po drugiej automobiles and trucks :-)

    Jedni ogladaja color TV, drudzy colour TV.
    http://en.wikipedia.org/wiki/American_and_British_En
    glish_spelling_differences
    http://en.wikipedia.org/wiki/American_and_British_En
    glish_differences

    Wpisac w googla site:uk oczywiscie mozna, ale nie wiem na ile
    miarodajne beda wyniki.

    J.